Wednesday 23 October 2013

SET KETIKA HAMIL


Set Ketika Hamil

Amazing
Membina imunisasi tubuh badan, meningkatkan kecerdasan minda dan daya fikir. Amazing membina kesihatan, memulihkan tenaga dan mengurangkan keletihan, melancarkan tekanan darah serta menguatkan struktur darah.

E-gnius
E-gnius adalah makanan otak yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopati, Prof.Dr.Reckeweg (Pharmazeutische Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany) dari Jerman yang terbukti berkesan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan pertumbuhan Rami Saraf Aksomatik dan Aksodendritik pada sel (neuron) otak, seterusnya meningkatkan proses pengawalaturan Central Nerve System (CNS).

Stoking D'nifi 
Membantu melancarkan peredaran darah, meningkatkan kesihatan darah, meningkatkan kadar oksigen dalam tubuh, memberi perlindungan maksima pada tubuh terutamanya kaki serta membunuh kuman dan mencegah pertumbuhan bakteria.

Love Hygiene Wash
Pencuci peribadi wanita yang membersih dan mencegah pembiakan kulat dan jangkitan, mengurangkan serta menghilangkan masalah keputihan, memberi keselesaan sepanjang hari dengan haruman strawberi yang sangat menyegarkan.

Minyak Aroma Thoyyib
Digunakan secara tradisional untuk membantu melegakan kembung perut, sakit sendi dan pening kepala. membantu mengatasi masalah loya dengan aromanya yang menyegarkan. Sesuai digunakan untuk semua peringkat umur.

Berminat Dapatkan Set Ketika Hamil??
Just call | whatsapp Lily Cantek 019-4575765

No comments:

Post a Comment